Tefal C41706 Ceramic Control keramische koekenpan 28 cm - inductie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C41706 Ceramic Control keramische koekenpan 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

marianne-1987-lemmens@hotmail.com 13-05-2022

Anti-aanbaklaag werkt niet meer

Ik was eerst laaiend enthousiast over de pan. Ik heb de pan nu echter een aantal maanden in bezit en ik gebruik hem niet meer. De reden? Hij koekt enorm aan. Officieel hoeft er geen boter/olie in de pan , dat is nu echt onmogelijk. Maar zelfs wanneer je dit wel gebruikt plakt alles vast in de pan. Echt verschrikkelijk. De pan is nooit in een vaatwasser geweest, altijd met de hand afgewassen, dus daar kan het niet aan liggen. Het begon zo goed, maar helaas.

Minpunten

• Anti-aanbaklaag werkt niet

Maritvanginkel@hotmail.com 01-03-2022

Koekenpan met mooi design

Via de insiders de koekenpan mogen testen.
Zelf vond ik het design al meteen erg mooi. Daarnaast is de grote van de pan ook handig. Ik kook regelmatig voor 4 personen en dit kan gemakkelijk.
Daarnaast is hij makkelijk schoon te maken, iets wat ik niet zo gewend ben van een pan.

Min punt vind ik dat de warmte stip naar mijn idee niet erg goed werkt. Zo wordt deze pas laat rood en is hij dan te heet voor mijn eten.

• Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Rode stip werkt niet fijn

a***********@z************ 02-02-2022

Fijne pannen

Fijne pan zonder PFAS. Heeft een sjieke uitstraling met het wit en zilver. Bak niet aan

Pluspunten

• Geen PFAS

s********@h********** 01-02-2022

Fijne pan en mooi design

Super fijne pan. Weinig tot geen vet nodig. Even wachten tot hij goed heet is en bakken maar. Daarnaast is het ook een super mooi design. Misstaat niet. Ik word er blij van. Schoonmaken: even af laten koelen en het is binnen no time weer schoon.

Pluspunten

• Weinig tot geen vet nodig

f*************@g******** 27-01-2022

Super fijne pannen

Hele fijne pannen. Ik heb de wok 28 cm en de koekenpan 28 cm en ik ga ook de kleinere pannen aanschaffen.
De pan brandt niet aan en is super makkelijk af te wassen. Ik stop ze niet in de vaatwasser maar dit is na het koken ook niet nodig.
De pannen hebben een rondje in het midden die aangeven wanneer de pan warm is. Dan is de pan ook echt klaar voor gebruik wat heel fijn is.
De pan is lekker groot en er past genoeg in!

Pluspunten

• Fijne pannen
  • Makkelijk af te wassen

ROO 26-01-2022

Aanrader

Een hele fijne koekenpan. Een erg mooi design en het voelt ook als kwaliteit aan. Je hebt maar weinig olie of boter nodig om je product te bakken en de pan is zo opgewarmd. Producten bakken niet aan en krijgen een krokant laagje, heerlijk! Daarnaast is de pan heel makkelijk schoon te krijgen wat ook erg fijn is. Door de wat hogere opstaande rand is het fijn omscheppen zonder knoeien. Een aanrader!

• Gebruiksvriendelijk

joyce K 26-01-2022

Een fijne degelijke koekenpan!

Wat een fijn koekenpan! Een goed formaat, niet te zwaar maar wel een degelijke pan! Heel gemakkelijk te reinigen door er naderhand wat water in te zetten, het vuil laat meteen los! Daarnaast fijn dat er niet altijd boter of olie in de pan hoeft, door de fijne ceramic laag plakt ie niet! Een echte aanrader!

Pluspunten

• ergonomisch
  • degelijke pan
  • geen boter of olie nodig!
  • goed formaat

Michelle 25-01-2022

Fijne koekenpan, aanrader!

Wat een fijne koekenpan!
Even los van het feit dat hij er toch best mooi uitziet, is het ook echt een feestje om te koken met deze pan. Wij koken zelf op keramisch, niet de beste keuze voor een koekenpan (of welke pan dan ook). Maar toch, met deze pan.... Eitje! Wat een verschil is dit, je hebt (bijna) geen olie of boter nodig, je vers gebakken eitje glijdt zo door de pan heen, niets niet verbrand maar ook niet zo lang moeten wachten dat de bovenkant alweer koud wordt. Ook je pannenkoeken gooi je zo ondersteboven, plakt niet vast, en gaat nog snel ook.
Zelfs het schoonmaken van deze pan is bijna leuk, je spoelt hem zo af, beetje sop eroverheen en je pan is weer klaar voor gebruik.

Pluspunten

• (Bijna) geen boter of olie nodig

LotteH 24-01-2022

Top resultaten

Wauw! Design is mooi en de resultaten zijn top! Alles is krokant en smaakt super!

Pluspunten

• Kwaliteit is top

Sebas 24-01-2022

Geweldige pan!

Een heel erg fijne pan, welke er ook nog eens stijlvol uit ziet! Snel op temperatuur, erg weinig olie nodig, en geschikt voor alle warmte bronnen. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Weinig olie nodig
  • Geschikt voor alle warmtebronnen
  • Stijlvol
  • Groot

Minpunten

• Iets aan de prijzige kant

Marianne-Lemmens 23-01-2022

Goede koekenpan

De pan voelt aan als een degelijke pan met een mooi design. Ik heb hem nu enkele keren gebruikt en tot zover ben ik erg tevreden. Je hoeft geen olie of boter te gebruiken en het eten wordt heerlijk krokant.
Het schoonmaken van de pan is een fluitje van een cent. De viezigheid was je er zo uit. Doormiddel van de zandloper in het midden kun je goed zien of de pan op temperatuur is.

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Makkelijk schoon te maken

YK 22-01-2022

Light weight

Frying pans' super lightweight and easy to use. Very easy to clean but do take care as its ceramic so you dont want to accidentally scratch it.

Great for non stick cooking, not as good if you want to brown something.

Nicky 21-01-2022

Fijne pan

Hele fijne en mooie pan. De warmte wordt goed verdeeld waardoor al het eten in de pan gelijkmatig verhit word.

Het zandlopertje in het midden is erg fijn. Goede kwaliteit.
Bakt niet aan! Enig minpuntje is dat hij niet in de vaatwasser mag.

Pluspunten

• Bakt goed
  • Geleidelijk warm

Minpunten

• Kan niet in de vaatwasser